Customer support medewerker

24 - 36 uur per week

De vraagbaak zijn voor klanten en collega’s. Problemen signaleren en oplossen voordat anderen dat doorhebben. Snel en nauwkeurig werken in een gezellig en jong team. Je vaardigheid met computersystemen is vanzelfsprekend.  

Zeg jij ja tegen bovenstaande beschrijving? Dan maak je binnenkort misschien deel uit van ons team en help jij ons om de hoge servicegraad en verwachtingspatroon van ons team waar te maken. 

Wat ga je doen?
Je bent een belangrijke schakel in het proces en het visitekaartje van ons bedrijf.

  • Jouw belangrijkste taak is namelijk het afhandelen van alle vragen en/of klachten van de klanten. Dat doe je per telefoon of e-mail. De opgeloste en/of beantwoorde vraag registeren in het klachtenregister.
  • Je verwerkt de afhandeling van de retourgoederen
  • Je zorgt ervoor dat alle documenten goed worden gedocumenteerd;
  • Je verricht ondersteunende werkzaamheden voor jouw leidinggevende;
  • Je verwerkt mutaties in de diverse systemen.

Wat krijg je van ons?

  • Je salaris ligt tussen de € 12,18 en € 17,90 per uur, exclusief vakantiegeld en opbouw verlofuren.
  • Natuurlijk helpen wij jou om te groeien in je vak en wij bieden je een aantal logistieke opleidingsmogelijkheden.
  • Leuke collega’s, goede sfeer en af en toe een verrassing.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent proactief, secuur, betrouwbaar, vindt werken in een team leuk en hebt een opgeruimd humeur.
  • Officepakketten zoals Outlook, Excel en Word behoren tot jouw vaardigheden.
  • Na instructie en inwerken kun je netjes, nauwkeurig en zelfstandig werken.
  • Je kunt duidelijk communiceren met klanten en collega’s in het Nederlands op minimaal mbo 3-4 niveau. Kennis van de Engelse taal is een pré maar geen must.

Wil jij onderdeel uitmaken van het team en voel jij je aangesproken tot deze functie? Solliciteer direct en stuur je c.v. en motivatie via het onderstaande formulier.

Neem contact op voor een kennismaking!